آروین پلاست
خانه / بطری پت / بطری پت 1 لیتری / خرید و فروش بطری دوغ در اهواز
بطری دوغ در اهواز

خرید و فروش بطری دوغ در اهواز

بطری دوغ در اهواز و سایر شهر های ایران از طریق این وب سایت اینترنتی به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت خرید و فروش می شود.

بطری های پت دوغ در بازار به اسم طرح فراز و آناناسی معروف می باشد این دو بطری در حجم های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند، برای آشنایی با این دو نوع بطری پت دوغ با ما همراه باشید.

معرفی بطری دوغ طرح فراز

بطری پت دوغ طرح فراز از مدل های است که اکثر تولیدکنندگان دوغ از آن برای بسته بندی استفاده می کنند، این نوع بطری در حجم های ۱ لیتری، ¼ لیتری و ۵/ ۱
با بهترین کیفیت تولید خواهد شد، عمدتا از بطری های ¼ و یک و نیم لیتری برای بسته بندی دوغ های کارخانه ای و محلی در لبنیات ها استفاده خواهد شد.

معرفی بطری دوغ آناناسی

اما بطری دوغ آناناسی فقط در حجم ۴ لیتری تولید خواهد شد که این سبب خواهد شد تا دوغ بیشتری در این نوع بطری بسته بندی و نگهداری شود، اکثر لبنیاتی ها از این نوع بطری برای حجم های زیاد دوغ استفاده می کنند.

بطری دوغ در اهواز و سایر شهر های ایران از جمله تهران، مشهد و اصفهان از طریق این سایت فروش آنلاین به صورت عمده با ارزان ترین قیمت خرید و فروش می شود.

بطری های دوغ طرح فراز با مواد پت تولید می شوند که این ماده اولیه بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه می باشد که برای تولید بطری پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تشخیص این مورد کافی است به زیر بطری نگاه کنید اگر عدد ۱ به همراه حروف لاتین پت   نوشته شده است. با این حرکت به راحتی می توانید بهترین و مرغوب بطری پت یا pet جهت بسته بندی دوغ و نوشابه استفاده خواهد شد.

بطری دوغ در اهواز

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ویژگی ظروف پت

ویژگی ظروف پت به طور خلاصه ظروف پت دارای شفافیت و بدون رگه هستند و …

تماس بگیرید