آروین پلاست
خانه / ظرف پلاستیکی عسل / بسته بندی نیم کیلویی عسل ظروف جار پلاستیکی ۳۵۰ سی سی
فروش ظروف بسته بندی عسل

بسته بندی نیم کیلویی عسل ظروف جار پلاستیکی ۳۵۰ سی سی

بسته بندی نیم کیلویی عسل با ظروف جار پلاستیکی ۳۵۰ سی سی امکان پذیر می باشد، جهت خرید عمده و تناژی این ظروف جار پلاستیکی ۳۵۰ سی سی و ۷۰۰ سی سی با پایین ترین قیمت می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

عسل های نیم کیلویی و یک کیلویی در بازار فروش عسل بسیار پرفروش می باشد، بنابراین اگر تولیدکننده عسل یا زنبور دار عسل هستید و قصد دارید میزان فروش بالایی را در ماه تجریه کنید پیشنهاد می کنیم از ظروف جار پلاستیکی ۳۵۰ سی سی و یا ۷۰۰ سی سی استفاده کنید.
این نوع ظروف ها به شما این امکان را می دهد عسل خود با بسته بندی نیم کیلویی و یک کیلویی روانه بازار کنید، استفاده از ظروف های جار پلاستیکی علاوه بر اینکه بسته بندی شکیل و حرفه ای را به شما تحویل می دهد قیمت مناسب تری را نسبت به ظروف های شیشه ای با همان کارایی ظروف های شیشه ای خواهد داشت.

جهت خرید عمده انواع ظروف پلاستیکی عسل با پایین ترین قیمت در حجم های مختلف می توانید از طریق این سایت های فروش اینترنتی اقدام کنید، این سایت به شما این امکان را می دهد که به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید تا قیمت ارزان تری را برای بسته بندی عسل خود پرداخت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ویژگی ظروف پت

ویژگی ظروف پت به طور خلاصه ظروف پت دارای شفافیت و بدون رگه هستند و …

تماس بگیرید