آروین پلاست
خانه / بطری پلاستیکی / بطری حلالی / بازار فروش عمده بطری ۱۲۰ میلی لیتر وزن ۱۲ گرم حلالی
فروش عمده بطری 120 میلی لیتر

بازار فروش عمده بطری ۱۲۰ میلی لیتر وزن ۱۲ گرم حلالی

فروش عمده بطری ۱۲۰ میلی لیتر با وزن ۱۲ گرم حلالی را از طریق بازار فروش اینترنتی با قیمت مناسب و پایین ترین قیمت خریداری نمایید.

بطری ۱۲۰ میلی لیتر حلالی با وزن پریفرم بسیار پایین ۱۲ گرم تولید شده است، همانطور که می دانید وزن های پایین سبب می شود تا قیمت تمام شده بطری پایین بیاید تا از این طریق خریداران و تاجران این حوزه قیمت مناسب تری را پرداخت کنند.

بطری حلالی ۱۲۰ میلی لیتر و بطری های با حجم های پایین بیشتر برای محصولات آرایشی و بهداشتی که امکان بسته بندی در حجم کوچک امکان پذیر می باشد مفید می باشد، ۱۲۰ میلی لیتر یا ۱۲۰ سی سی معادل ۱۲۰ گرم از محصول شما را در خود جا خواهد داد و بسته بندی می کند.

فروش عمده بطری ۱۲۰ میلی لیتر از طریق بازار فروش اینترنتی با مناسب ترین قیمت امکان پذیر می باشد، در صورتی که نیاز دارید محصول شما در حجم ۱۲۰ میلی لیتر یا ۱۲۰ سی سی به صورت حرفه ای و شیک بسته بندی شود با مشاورین فروش این سایت در تماس باشید.

در صورتی که در فروش بطری های ۱۲۰ میلی لیتری و فروش محصولات خود به مشکل برخوردید می توانید به سایت های اینترنتی در این زمینه مراجعه کنید و فرم همکاری با ما این سایت ها را تکمیل کنید تا از این طریق بتوانید میزان فروش و درآمد بالایی را تجربه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پخش بطری کبری 250 سی سی

پخش عمده بطری کبری ۲۵۰ سی سی وزن ۲۲ گرم

پخش بطری کبری ۲۵۰ سی سی وزن ۲۲ گرم از طریق این سایت اینترنتی به …

تماس بگیرید