آروین پلاست
خانه / ظرف ارده / خرید عمده ظرف ارده

خرید عمده ظرف ارده

ارده یک نوع مایع غلیظ بوده و ممکن است در اثر ترکیب با فلزات مواد خطرناکی به دست بیاید. به همین دلیل تمامی ظروف بسته بندی ارده همگی از جنس پلاستیک های با کیفیت هستند. حتی پس از اتمام محتویات درون ظرف، هم چنان قابل استفاده است. ظرف ارده در کارگاه های ساخت پلاستیک و یا کارگاه های تولید کننده ی ظروف بسته بندی ساخته می شوند و در بازار به صورت عمده و خرده به فروش می رسند.

خرید عمده ظرف ارده

راهنمای انتخاب ظرف ارده مرغوب

راهنمای انتخاب ظرف ارده مرغوب ارده ی کنجد یک ماده غذایی بسیار پر خاصیت و مغذی می باشد و در بازار در انواع حجم ها عرضه می شود. برای بسته بندی ارده ها احتیاج به ظرفی مناسب می باشد. ارده مایع غلیظی است و به صورت های مختلف مصرف می شود. می بایست ارده در ظرفی قرار بگیرد که به راحتی ماده از آن خارج شود و هنگام استفاده راه خروجی آن مسدود نشود. کارگاه های تولید کننده ی ارده برای بسه بندی محصول خود باید ظروفی را انتخاب کنند، که تمامی ویژگی لازم را داشته باشد. مهم ترین ویژگی ها عبارتند از؛

  1. انعطاف ظرف باید بسیار بالا باشد. چرا که پس از بسته بندی، هنگام حمل و نقل ممکن است به ظروف محتوی ارده فشار وارد شود. اگر ظرف انعطاف پذیر نباشد به راحتی شکسته شده و محتویاتش کاملا از بین خواهد رفت.
  2. مقاومت بالای ظروف در برابر نور خورشید می بایست بسیار زیاد باشد. ظروف ارده در انواع ویترین های فروشگاه ها به نحوی قرار گرفته تا در معرض دید مردم باشد. در این حین ممکن است نور مستقیم خورشید به آن در زمان بالا به آن بتابد. اگر ظرف مقاوم نباشد در اثر تابش آفتاب پوسیده می شود و ارده های درون آن خراب خواهند شد.
  3. با توجه به مصرف خانگی ارده ها بهتر است ظرف ارده در تمامی سایز ها و حجم ها وجود داشته باشدو از حجم های یک کیلویی و کمتر از آن بسیار مناسب هستند.
  4. درب این ظروف بهتر است از نوع سر پیچی باشد و به راحتی باز و بسته شود.

مرجع پخش ظرف ارده ارزان

مرجع پخش ظرف ارده ارزان ظرف ارده در کارگاه های مخصوص تولید شده و در بازار مصرف به صورت عمده و خرده پخش و توزیع می شود. کارگاه های ساخت ارده برای بسته بندی محصولات خود به مراکزی که ظرف ارده ارزان ارائه می کنند، مراجعه کرده و ظروف با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری می کنند. قیمت پایین ظروف تاثیر چندانی در قیمت نهایی محصول نخواهد گذاشت و ارده ها با کمترین تغییری به بازار عرضه می شوند.

پخش ظرف ارده توسط تولید کنندگان به صورت مستقیم و یا توسط کمپانی هایی که تحت عنوان واسطه ی فروش فعالیت می کنند، انجام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده ظرف ارده

ارده درجه یک به منظور نگهداری، نیاز به استفاده از ظرف های مخصوص می باشد. محصولات ارائه شده توسط این مجموعه، بدست آمده از مواد اولیه با کیفیت بوده تا راندمان منا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید