آروین پلاست
خانه / بطری پت / سفارش عمده بطری پت ۱٫۵ لیتری

سفارش عمده بطری پت ۱٫۵ لیتری

سفارش عمده بطری پت ۱.۵لیتری در کل کشور صورت می گیرد فروش عمده بطری پلاستیکی یا همان پت در حجم ۱/۵ لیتری به صورت عمده با قیمتی مناسب و در طرح های مختلف، خرید و فروش می شود. سفارش عمده بطری پت ۱/۵ لیتری در طرح و مدل های گوناگون از طریق مراکز فروش معتبر و سایت های فروش اینترنتی در این زمینه انجام می گیرد. موارد استفاده از بطری پت ۱/۵ لیتری پت در اصل نام پلیمری از خانواده پلی استرها می‌باشد.

سفارش عمده بطری پت 1.5 لیتری

موارد استفاده از بطری پت ۱٫۵ لیتری

موارد استفاده از بطری پت 1.5 لیتری این نوع پلیمر با ظاهر شفاف خود برای موارد بسیار زیادی مورد استفاده می گیرد. یکی از موارد استفاده آن در بطری های پت است. علاوه بر آن در تولید پوشاک به عنوان فیبر در نساجی و در صنعت بسته بندی به عنوان عایق رطوبتی استفاده می‌شود. ماده اصلی تشکیل دهنده بطری‌های پت، نفت است.

ترفتالیک اسید خالص و اتیلن گلایکول دو ماده کلی برای تشکیل پت هستند که هر دو از مشتقات نفت خام محسوب می‌شوند. بطری پت ۱/۵ لیتری، در دنیای بسته بندی بسیار کاربرد دارد که بیشترین استفاده از بطری های پلاستیکی در بسته بندی انواع نوشیدنی، مانند نوشابه، دلستر، دوغ، عرقیجات، و همینطور مواد شوینده، مانند شامپو، مایع ظرفشویی و دستشویی و مواد غذایی مثل سس و ادویه جات می باشد.

از دیگر کاربردهای بطری های پت، ظروف نگهداری مواد بهداشتی و دارویی و مواد آرایشی، نظیر رنگ مو و انواع کرم ها است و همینطور، شامل ظروف پزشکی و ظروف نگهداری و گاها حمل و نقل مواد شیمیایی می باشد. در زمینه بهداشتی و پزشکی، بیشترین مصرف بطری پت در تولید بطری محلول های دهانشویه و بطری برخی از داروها که به صورت شربت هستند، نظیر شربت سرفه و … می باشد.

برای بسته بندی انواع ویتامین ها نیز در اکثر اوقات، از بطری با کیفیت پت استفاده می شود و به دلیل حساسیت ویتامین ها در برابر نور خورشید و عوامل محیطی، این بطری ها به رنگ تیره ساخته می شوند تا از فرایند فاسد شدن و تخریب این مواد جلوگیری شود.

مرکز خرید بطری پت ۱٫۵ لیتری

مرکز خرید بطری پت 1.5 لیتری مرکز خرید بطری پت ۱/۵ لیتری در تلاش است محصولی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد؛ مرکز خرید بطری پت، به صورت کلی و جزئی و در حجم های متفاوت از جمله بطری پت ۱/۵ لیتری،نیاز کارخانه ها و تولید کنندگان را تامین می کند. بطری های پت که امروزه به شکل قابل توجهی در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند، به دلیل تولید راحت و قیمت مناسب و اینکه جایگزین مناسبی برای بطری های شیشه ای می باشند، دارای اهمیت فوق العاده ای می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مروری بر خصوصیات و معیارهای مرغوبیت بطری های پت

مروری بر خصوصیات و معیارهای مرغوبیت بطری های پت بطری پت و کاربرد وسیع آن، …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید