آروین پلاست
خانه / درب بطری / سفارش عمده درب بطری

سفارش عمده درب بطری

این روزها بسیاری از نوشیدنی ها و مایعاتی که در سراسر جهان تولید می شوند، از طریق بطری های پلاستیکی به بازار عرضه می گردند؛ این بطری ها باید با استفاده از درب های قدرتمند و محکم بسته شوند. اگر شما عزیزان نیز در امر تولید انواع مایعات و نوشیدنی ها به فعالیت مشغول هستید، می توانید از طریق مجموعه اینترنتی ما اقدام به سفارش عمده درب بطری ارزان قیمت نموده و نوع با کیفیت و مرغوب آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

سفارش  عمده درب بطری

بررسی انواع درب بطری ارزان

بررسی انواع درب بطری ارزان این روزها پلاستیک ها نقش بسیار مهمی در زندگی ما ایفا می نمایند و بسیاری از مواد غذایی و نوشیدنی هایی که در طول روز از آنها استفاده می کنیم درون ظروف پلاستیکی قرار داده شده و به بازار عرضه می شوند.
یکی از متداول ترین آنها بطری هایی هستند که انواع مایعات مانند نوشابه، آب معدنی، دوغ، آب میوه و …. از طریق آن عرضه می شوند. این بطری ها باید با درب های قدرتمندی بسته شوند تا مایعات و نوشیدنی هایی که درون آنها قرار دارد در هنگام نگهداری و حمل و نقل به بیرون نریزد.

به همین سبب برخی از کارخانجات معتبر کشورمان با استفاده از استانداردهایی که در این زمینه وجود دارد اقدام به تولید درب بطری نموده و آن را در دسترس صنایع و کارخانجات مورد نظر قرار می دهند.
در این قسمت برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این درب ها به برخی از انواع آن اشاره می کنیم:

  • درب بطری پت چتری آب بند
  • درب بطری پت گاز بند
  • درب پت دهانه ۴۵ میلیمتری
  • درب پت دهانه ۲۸ میلیمتری
  • درب پلاستیکی جار
  • درب پلاستیکی فیلیپ تاپ اردکی
  • درب پلاستیکی آرام ریز

خرید عمده درب بطری ارزان

خرید عمده درب بطری ارزان در حال حاضر بسیاری از کسانی که در امر تولید بطری های پت به فعالیت مشغول هستند اقدام به خرید عمده درب بطری درجه یک و ارزان قیمت نموده و توسط آن به بهترین شکل ممکن بطری های مورد نظر خود را بسته بندی نموده و از مایع و نوشیدنی که درون آن وجود دارد محافظت می کنند.

برای تولید این درب ها از بهترین و عالی ترین مواد اولیه استفاده شده است و دوام و استقامت بسیار بالایی دارند و می توان آنها را به خوبی بر روی بطری های مورد نظر فیکس و محکم نمود. خوشبختانه مواد اصلی که برای تولید این درب ها استفاده شده است قابلیت بازیافت مجدد را دارند و به همین سبب می توان گفت که هیچ نوع آسیبی برای طبیعت به وجود نمی آورند، البته به شرطی که آنها را درون زباله های بازیافتی قرار دهیم تا مجدداً به چرخه تولید برگردند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مراجع فروش درب بطری آسان ریز

کارخانجات متعددی در نقاط مختلف کشورمان هستند که در زمینه تولید و عرضه انواع درب بطری آسان ریز مشغول به فعالیت هستند. درب بطری اسان ریز دارای خصوصیات بسیار زیادی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید