آروین پلاست
خانه / بطری پت / قیمت خرید بطری پت ۳۰ سی سی

قیمت خرید بطری پت ۳۰ سی سی

قیمت بطری پت ۳۰ سی سی با توجه به سایز و کاربرد آن مشخص می شود و محصولاتی که دارای ضخامت و کارایی بیشتر باشند قیمت بیشتری دارند. اما به طور کلی بطری پت عرقیات دارای قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد که می تواند نیازهای شما را برطرف نماید. بطری پت بهداشتی دارای خصوصیات بسیار فراوان می باشد و قیمت خرید آن نسبت به کیفیت آن کاملاً مناسب ارزان است. شما نیز می توانید به راحتی از طریق اینترنت قیمت محصولات مختلف را به صورت آنلاین و آنی مشاهده نمایید.

قیمت خرید بطری پت 30 سی سی

موارد استفاده از بطری پت

موارد استفاده از بطری پت همانطور که می دانید بسیاری از پزشکان و متخصصان استفاده از پلاستیک و بطری های پلاستیکی را نوعی خطر برای زندگی انسان ها دانسته اند و در سال های اخیر همواره به تولید کنندگان پیشنهاد داده اند تا از نوع جدید تری برای تولید بطری ها استفاده نمایند. بطری پت نیز از محصولاتی است این دارای هیچ مشکلی برای بدن انسان نمی باشد و کاملاً بدون خطر تولید شده است به همین دلیل این محصول موارد استفاده بسیار زیادی در زندگی ما دارند و جزو کالاهای پرمصرف دسته بندی می شود. در ادامه به بررسی موارد استفاده این محصول خواهیم پرداخت و شما را با آن آشنا خواهیم کرد:

  • در بسته بندی محصولات آشامیدنی گرم و سرد کاربرد دارد
  • برای بسته بندی انواع عرقیات گیاهی
  • استفاده برای قرار دادن دارو در آن به عنوان محصولی بهداشتی

اولین و مهمترین کاربرد این محصول در بسته بندی محصولات آشامیدنی می باشد و فرقی ندارد که مایع مورد نظر سرد است یا گرم زیرا هر نوعی که باشد شما می توانید از این بطری برای آن استفاده نمایید. انواع آب معدنی نوشیدنی های میوه ای و نوشابه ها در این بطری قرار داده می شوند. همچنین امروزه می توانید استفاده زیاد این محصول را در بسته بندی روغن های مایع مشاهده کنید که به دلیل مقاومت بالا و شفافیت آن می باشد و برای بسته بندی دارو و شربت ها نیز از آن استفاده می شود.

فروش بدون واسطه بطری پت ۳۰ سی سی

فروش بدون واسطه بطری پت 30 سی سی با توجه به اینکه امروزه مشتریان زیادی برای این نوع بطری وجود دارد فروشنده تصمیم گرفته است تا یک رابطه مستقیم بین خود و خریداران ایجاد نمایند و محصول را بدون هیچ واسطه ای و کاملاً مستقیم ارائه کند. شما می توانید بطری پت ۳۰ سی سی را در تعداد مورد نیاز و نامحدود سفارش دهید. پیشنهاد می کنیم حتماً از این شرایط فروش بهره لازم را ببرید زیرا خرید مستقیم بطری باعث پرداخت هزینه بسیار کمتر و همچنین دریافت محصول با کیفیت تر خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مروری بر خصوصیات و معیارهای مرغوبیت بطری های پت

مروری بر خصوصیات و معیارهای مرغوبیت بطری های پت بطری پت و کاربرد وسیع آن، …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید