آروین پلاست
خانه / جار / مراکز پخش جار نیم کیلویی

مراکز پخش جار نیم کیلویی

جار نیم کیلویی از ظروف بسته بندی یا نگه داری مواد خوراکی است که امروزه در سطح وسیعی از کارخانه ها، کارگاه های تولید مواد غذایی و خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. جار یا پت همان ظروف دهان بازی است که اقلامی چون مربا، زیتون، خیارشور و خوردنی های دیگر را در آن می خریم. مراکز پخش جار نیم کیلویی با ارائه این کالای کاربردی و پخش آن در تمام نقاط کشور به در دسترس قرار گرفتن آن برای تمام افراد کمک کرده است.

 مراکز پخش جار نیم کیلویی

ویژگی های ظاهری جار درجه یک

ویژگی های ظاهری جار درجه یک جارها عموما به دو دسته جار شیشه ای و جار پلاستیکی تقسیم می شوند. جار شیشه ای با توجه به جنس آن گرچه از لحاظ بهداشتی مورد تایید بوده و برای سالم نگه داشتن مواد غذایی گزینه بهتری است. اما به دلیل گران تر بودن نسبت به جار پلاستیکی و نیز احتمال بیشتر شکستن آن گاهی در رقابت با همتای پلاستیکی خود کوتاه می آید.

برای بسته بندی محصولات مهم است از جاری استفاده شود که حائز استانداردهای لازم بوده و باکیفیت باشد. جارهای درجه یک ظاهر قابل قبولی دارند و اندازه درب آن ها مناسب بوده و از جنسی تولید شده که به زودی خراب نشده و به مواد درون خود آسیب نمی رسانند.

یک جار باکیفیت باید شفاف بوده و محتوای آن کاملا مشخص و قابل دیدن باشد تا در صورت خرابی یا کپک زدن محتوای آن به سرعت و سادگی بتوان متوجه ایراد شد و از مصرف آن اجتناب کرد. اندازه و سایز بندی جار نیز مهم است. جارها در اندازه های مختلفی از نیم کیلویی و کمتر، جار یک کیلویی و.. تا سایزهای خیلی بزرگ تولید می شوند.

شکل ظاهری و هندسی جار نیز باید زیبا و چشم گیر بوده و از این نظرگاه به این دلیل اهمیت زیادی دارد که می تواند مورد توجه مشتری قرار گرفته و در میزان فروش محصول موثر باشد.

عرضه عمده جار نیم کیلویی

عرضه عمده جار نیم کیلویی جارها که حالا به جزء جدایی ناپذیر صنعت تولید مواد غذایی تبدیل شده اند علاوه بر نگه داری و حمل آسان، بخش زیادی از بار فروش محصول را نیز به دوش می کشند. به همین سبب شکل های متنوع و فانتزی زیادی از آن تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه عمده جار نیم کیلویی از این دیدگاه قابل توجه است که با خرید تعداد بیشتر از محصول، قیمت تمام شده آن و نیز هزینه نهایی کاهش پیدا کرده و برای فروشنده و خریدار صرفه اقتصادی دارد. این مجموعه افتخار دارد که ضمن ارائه کالای باکیفیت از کارشناسان خبره ای برای مشاوره و راهنمایی مشتریان خود استفاده نموده و کافیست با این کارشناسان تماس حاصل نموده و از مشاوره های ایشان بهره مند گردید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید جار یک کیلویی

مرکز خرید جار یک کیلویی، محصول پر کاربردی را در حوزه بسته بندی مواد غذایی ارائه می دهد؛ امروزه بطری های جار پلاستیکی، مصارف گسترده ای یافته؛ به علت مقاومت در بر

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید