آروین پلاست
خانه / جار / مرکز خرید جار یک کیلویی

مرکز خرید جار یک کیلویی

مرکز خرید جار یک کیلویی، محصول پر کاربردی را در حوزه بسته بندی مواد غذایی ارائه می دهد؛ امروزه بطری های جار پلاستیکی، مصارف گسترده ای یافته؛ به علت مقاومت در برابر شکستگی و قیمت ارزان تا حدودی جایگزین محصولات مشابه شیشه ای شده اند. شایان ذکر است که امروزه در مراکز خرید و فروش جار، انواع مختلف این کالا را در اشکال و اوزان گوناگون مشاهده می کنیم؛ در این میان بطری های یک کیلویی جار، کاربرد زیادی دارند.مرکز خرید جار یک کیلویی

مشخصات ظاهری جار درجه یک

مشخصات ظاهری جار درجه یک ظروف جار، همان بطری های دهانه گشادی هستند که جهت بسته بندی مواد خوراکی مثل مربا، عسل، شیره میوه، ارده و … به کار می روند؛ امروزه نمونه های پلاستیکی این کالا رواج زیادی یافته اند؛ زیرا همان طور که پیشتر اشاره شد؛ قیمت ارزان تری نسبت به بطری های شیشه ای دارند؛ علاوه بر این ظرف جار برخلاف ظرف پلاستیکی، دچار شکستگی نشده و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد.

در ادامه معرفی ظروف جار باید بیان کرد که جار درجه یک از بهترین مواد اولیه ساخته شده، ظاهری شفاف و یکدست دارد؛ به عبارت دیگر عدم وجود لکه یا رگه رنگی و شفافیت بالا، مهم ترین مشخصه جار درجه یک می باشد؛ همچنین جار باکیفیت از ضخامت کافی برخوردار بوده و به راحتی دچار خراش یا پارگی نمی شود.

لازم به ذکر است که داشتن درب پلاستیکی استاندارد و محکم از دیگر ویژگی های جار درجه یک به شمار می رود. ناگفته نماند که لوازم پلاستیکی مرغوب، فاقد بوی نامطبوع می باشند.

توزیع عمده جار یک کیلویی

توزیع عمده جار یک کیلویی توزیع عمده جار یک کیلویی به میزان بالایی انجام می شود؛ زیرا همان طور که در قسمت های قبل توضیح داده شد؛ این ظروف، کاربرد فوق العاده ای در صنایع غذایی یافته و نمونه های یک کیلویی جار، مصارف زیادی دارند؛ زیرا فروش مواد خوراکی با وزن یک کیلو بسیار رایج می باشد.

در بازار توزیع عمده ظرف جار یک کیلویی، شاهد تنوع این کالا می باشیم؛ در واقع بطری های جار پلاستیکی با ظرفیت یک کیلو در مدل ها و رنگ های گوناگون طراحی شده و ممکن است؛ از نظر ظاهری پهن یا تا حدودی باریک به نظر برسند؛ البته ناگفته نماند که به طور کلی ظروف جار، شفاف بوده و تنوع رنگ آنها صرفاً به درب بطری مربوط می شود.

گاهی اوقات در بازار توزیع جار یک کیلویی به صورت عمده با عناوینی مثل جار شیشه ای عسل مواجه می شویم؛ به عبارت دیگر می توان انواع جار را بر حسب کاربردی که دارند؛ دسته بندی نمود. ناگفته نماند که توزیع عمده و مستقیم جار یک کیلویی با قیمت نسبتاً مناسبی صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مراکز پخش جار نیم کیلویی

جار نیم کیلویی از ظروف بسته بندی یا نگه داری مواد خوراکی است که امروزه در سطح وسیعی از کارخانه ها، کارگاه های تولید مواد غذایی و خانه ها مورد استفاده قرار می گی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید