آروین پلاست
خانه / بطری پت / بازار خرید بطری پت ۱ لیتری

بازار خرید بطری پت ۱ لیتری

این روزها بازار توزیع بطری پت ۱لیتری در سراسر جهان و به خصوص کشورمان ایران بسیار گرم و پر رونق است و صنایع و کارخانجاتی که در امر تولید انواع مایعات و نوشیدنی ها به فعالیت مشغول هستند اقدام به خرید این محصول نموده و از آن برای پر کردن انواع مایعات تولید شده در کارخانه خود استفاده می نمایند. از جمله متداول ترین محصولاتی که درون این بطری ها قرار می گیرند می توان به دوغ، نوشابه، روغن، دلستر و آب معدنی اشاره کرد.

بازار خرید بطری پت 1 لیتری

بررسی کیفیت بطری پت ۱ لیتری

بررسی کیفیت بطری پت 1 لیتری یکی از مهمترین نکاتی که برای بسیاری از تولید کنندگان نوشیدنی ها و سایر مایعات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد این است که بتوانند بطری پت ۱ لیتری با کیفیت و درجه یک را خریداری کرده و محصولات خویش را درون آن قرار دهند.
نوع با کیفیت این بطری ها از ماده اولیه ای به نام پلی اتیلن ترفتالات تولید شده اند که دارای کیفیت و کارایی بسیار بالایی می باشد. این ماده به سبب اینکه بر پایه نفت می باشد، بنابراین به راحتی بازیافت شده و می توان دوباره آن را به چرخه تولید بازگرداند.

نوع با کیفیت و مرغوب این بطری ها علاوه بر این که دارای انعطاف بالایی هستند، از دوام و استحکام بسیار خوبی نیز برخوردار می باشند و در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارند و به راحتی در ساختار آنها آسیب به وجود نمی آید. همچنین بطری پت در برابر حرارت نیز مقاومت بالایی دارد و شکل ظاهری و ساختار اصلی آن به راحتی تغییر نمی کند.
شایان ذکر است که بطری های پت با مایعی که درون آن قرار دارد هیچ نوع واکنشی نشان نداده و بر روی طعم، مزه و کیفیت آن تاثیری نمی گذارند.

بازار توزیع بطری پت یک لیتری

بازار توزیع  بطری پت یک لیتری با افزایش جمعیت شاهد گسترش انواع کارخانجات و صنایع تولید کننده مواد غذایی و انواع نوشیدنی ها در سراسر جهان هستیم؛ این مواد معمولاً در ظروف یکبار مصرف و پلاستیکی قرار گرفته و به بازار عرضه می شوند. یکی از بهترین گزینه هایی که برای نگهداری از انواع مایعات از آن استفاده می شود بطری پت یک لیتری است که بازار توزیع آن در سراسر جهان همواره گرم و پر رونق است.

کشورمان ایران یکی از بزرگترین مراکز تولید کننده این محصول در جهان می باشد و با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت و همچنین استانداردهایی که در این زمینه وجود دارند اقدام به تولید این محصول نموده و آن را نه تنها در بازارهای داخلی ارائه می دهد، بلکه از طریق مراکز صادر کننده بطری پت یک لیتری آن را در بازارهای جهانی نیز ارائه نموده و در دسترس مشتریان قرار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مروری بر خصوصیات و معیارهای مرغوبیت بطری های پت

مروری بر خصوصیات و معیارهای مرغوبیت بطری های پت بطری پت و کاربرد وسیع آن، …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید