آروین پلاست
خانه / بطری پت / تولید کننده بطری پت ۶۰ میل

تولید کننده بطری پت ۶۰ میل

بطری پت درجه یک، بطری می باشد که با مواد مضر، تهیه نمی شود و مقاومت بالایی در برابر شکستگی و دما دارد. قیمت این بطری ها نیز مناسب می باشد. تولید کننده بطری پت ۶۰ میل، آن را از بهترین مواد اولیه و نیز پیشرفته ترین دستگاه ها تهیه می کند و سپس با شرایط مناسب به مشتریان خود در سراسر کشور ارسال می کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت‌ ما مراجعه نمایید

تولید کننده بطری پت 60 میل

نحوه ی تهیه ظرف بطری پت ۶۰ میل

نحوه ی تهیه ظرف بطری پت 60 میل برای تهیه بطری پت دو مرحله نیاز می باشد در مرحله اول که به آن قالب گیری می گویند به این ترتیب است که توسط قالب گیرها، مواد پلاستیکی را با دستگاهی به نام دستگاه بادکن پریفرم که دستگاهی تزریقی است قالب گیری می کنند در این قسمت بطری ها شبیه لوله آزمایشگاهی تهیه می شوند و همچنین شیارهای مخصوص در بطری از همان اول مشخص می باشد به محصول به دست آمده مذکور، پریفور گفته می شود.

مرحله دوم که به بادکشی معروف است شکل اصلی بطری تشکیل می شود و پریفرم قبلی با گرما کشیده می شود. این مرحله به وسیله دستگاه بادکن پت با باد گرم، صورت می گیرد و کار تولید آن تمام می شود. به علت اینکه پت، ماده ای خنثی می باشد استفاده از آن برای انسان، ضرری ندارد. چون هیچ ماده سمی در آن مشاهده نشده است.

بطری های پت از مزایای منحصر به فرد دیگری نیز برخوردارند در واقع نوعی پلاستیک هستند که با بازیافت آن و تبدیل آن به مواد دیگر، دوباره قابل استفاده می باشند و آنهایی که در کار بازیافت این بطری می باشند در مقایسه با افرادی که اولین بار به تولید این مواد می پردازند زحمت کمتری را متحمل می شوند. سازمان غذا و دارو این محصولات را به علت عدم استفاده از فلزات سنگین در تولید آنها تایید کرده است.

قیمت عمده ظرف بطری ۶۰ میل

قیمت عمده ظرف بطری 60 میل در فروشگاه مرکزی بطری پت ۶۰ میل، با کیفیت فوق العاده با قیمت مناسب، به فروش می رسد. همکاران ما این بطری ها را با قیمت بسیار ارزان و در حجم عمده از تولیدی، خریداری می کنند و برای اینکه بتوانند هزینه های اضافی را حذف کنند به صورت بی واسطه به فروشگاه منتقل می کنند و در آنجا با قیمت مناسبی بین مشتریان به فروش می رسانند .

شما نیز می توانید برای خرید آن به صورت حضوری به ما مراجعه کنید و آن را در حجم بالا و با قیمت مقرون به صرفه ای، خریداری کنید. همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی، محصول موردنظر را به صورت آنلاین، سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت برای شما ارسال کنند. به دلیل عرضه مستقیم و خرید در حجم بالا، قیمت عمده بطری پت در فروشگاه ما، بسیار ارزان تر از بازار می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مروری بر خصوصیات و معیارهای مرغوبیت بطری های پت

مروری بر خصوصیات و معیارهای مرغوبیت بطری های پت بطری پت و کاربرد وسیع آن، …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید