آروین پلاست
خانه / بطری پت / بطری پت روغن / مرجع فروش بطری پت روغن زیتون

مرجع فروش بطری پت روغن زیتون

در بسته بندی انواع محصولات از ظرف های مختلف استفاده می شود که علاوه بر اینکه باید دارای جذابیت برای مشتری و ترغیب او به خرید گردد، در حفظ سلامت و تازگی مواد موجود در آن نیز مؤثر باشد. انواع روغن نیز از جمله کالاهاییست که باید در بطری های مخصوص و حدالامکان بطری های شیشه ای ریخته شوند. بطری پت روغن زیتون نیز از آن دسته بسته بندی های مناسب برای نگهداری روغن زیتون خالص است.

مرجع فروش بطری پت روغن زیتون

انتخاب بهترین بطری روغن زیتون باکیفیت

انتخاب بهترین بطری روغن زیتون باکیفیت بسته بندی محصولات یکی از ویژگی هایی است که کارخانجات تولید مواد غذایی و خوراکی به آن توجه ویژه ای دارند از این جهت که نقش مؤثری در فروش و جذب مشتری دارند. در مورد انتخاب بطری های انواع روغن های معمولی، کنجد، سرخ مردنی، کانولا، زیتون و ذرت نیز این قضیه صدق می کند علاوه بر اینکه بطری ها باید به نحوی طراحی شده باشند که مصرف کننده بتواند به راحتی پس از استفاده های مداوم در همان ظرف از آن نگهداری کند بنابراین باید مقاوم باشند و به نحوی طراحی شده باشند که دارای دسته هم باشند.

بطری ها باید به گونه ای باشند که از نفوذ نور جلوگیری به عمل آوردند و در صورت برخورد با جسم سخت و یا افتادن از ارتفاع دچار شکستگی نشوند زیرا تمیز کردن چربی و روغن بسیار سخت و طاقت فرساست و می تواند لباس ها و فرش را غیر قابل استفاده کند. بنابراین بهتر است از پلاستیک های درجه یک و منعطف برای ساخت آن ها استفاده شود. طراحی آن نیز باید به گونه ای باشد که دارای وزن مناسب و بطری های نسبتا کوچک باشد تا پس از استفاده اکسیژن باقی مانده در آن موجب فاسد شدنش نشود. از طرفی بهترین بطری روغن آن است که از شفافیت بالایی برخوردار باشد و این برای مصرف کنندگان بهتر است زیرا ترجیح می دهند از کیفیت روغن خریداری شده و حجم آن پس از مصرف مطلع گردند.

عرضه کنندگان بطری پت روغن

عرضه کنندگان بطری پت روغن شرکت تولیدی آراد پلاستیک با تولید انواع ظروف پلاستیکی در مصارف گوناگون توانسته است بخش مهمی از نیاز بازار و کارخانه های تولید مواد غذایی را با تأمین انواع بطری ها و ظرف های مختلف پلاستیکی بر طرف نماید و از بهترین عرضه کنندگان بطری در ایران باشند. یکی از ویژگی های بارز این تولیدات این است که دارای کیفیت فوق العاده هستند زیرا از مواد درجه یک ساخته می شوند. دلیل دیگر موفقیت این مجموعه طراحی های کار آمد و مناسب آن است که با مهندسانی خلاق و کار بلد همکاری دارد. اگر نیاز به ظروف پلاستیکی برای مصارف گوناگون در حجم های بالا دارید می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید و از شرایط و قیمت ها مطلع گردید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مروری بر خصوصیات و معیارهای مرغوبیت بطری های پت

مروری بر خصوصیات و معیارهای مرغوبیت بطری های پت بطری پت و کاربرد وسیع آن، …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید