آروین پلاست
خانه / بطری پت / بطری پت روغن / بازار فروش بطری پت روغن کنجد

بازار فروش بطری پت روغن کنجد

روغن کنجد یکی از محصولات بسیار پرتقاضا در بازار می باشد، از این رو تولید بطری پت روغن کنجد نیز در توازن با با تقاضا برای روغن کنجد صورت می گیرد. مجموعه آروین پلاست از تولیدکنندگان معتبر و باسابقه در کشور است که به عنوان بازار فروش بطری روغن کنجد نیز شناخته شده است. لذا کارخانه های تولیدکننده مواد غذایی از جمله روغن کنجد، می توانند برای سفارش این محصول در حجم عمده و با قیمت ارزان به سایت این مجموعه مراجعه نمایند.

بازار فروش بطری پت روغن کنجد

انواع بطری پلاستیکی روغن

انواع بطری پلاستیکی روغن بطری پلاستیکی روغن با توجه به سفارش کارخانجات و خریداران در اندازه های مختلف و طرح های متنوعی تولید می شود که عمده ترین انواع آن عبارتند از:

بطری پلاستیک روغن در نوع دسته دار: این بطری روغن در اندازه های نیم لیتری، ۱ لیتری، ۲ لیتری و … به صورت دسته دار تولید می شود.

بطری پلاستیکی روغن در نوع بدون دسته: این بطری روغن نیز در اندازه های نیم لیتری، ۱ لیتری، ۲ لیتری و … به صورت بدون دسته تولید می شود.

بطری پلاستیکی روغن از نوع شفاف: این بطری های روغن از مواد اولیه شفاف و بی رنگ تولید شده اند که امکان مشاهده روغن در آن به صورت واضح میسر است.

بطری پلاستیکی روغن از نوع غیر شفاف: این بطری پلاستیکی از نوع غیر شفاف می باشد و معمولا به رنگ زرد و نارنجی تولید می شود که نشان دهنده وجود روغن خوراکی در آن می باشد.

بطری پلاستیکی روغن با درب روغن ریز: درب این بطری به گونه ای طراحی شده است که روغن به راحتی از آن خارج می شود.

مدل های بطری پلاستیکی روغن بسیار متنوع می باشد اما نکته بسیار مهم این بطری ها، استفاده از مواد اولیه مرغوب و غیر بازیافتی است که در کیفیت طعم و بوی محصول بسیار موثر است. بنابراین چنانچه قصد تهیه و خرید این محصول برای بسته بندی روغن خوراکی دارید بهتر است آن را از مراکز و کارخانه های تولید معتبر و خوشنام تهیه نمایید تا از میفیت و بهداشت آن مطمئن شوید.

خرید عمده انواع بطری پت روغن

خرید عمده  انواع بطری پت روغن مجموعه تولیدی آروین پلاست تولید کننده انواع بطری پت مرغوب و با کیفیت در کشور می باشد. لذا خریداران محترم از جمله تولیدکنندگان مواد غذایی مانند روغن برای خرید عمده انواع بطری پت روغن از جمله بطری پت روغن کنجد در اوزان مختلف و مدل های متنوع می توانند به سایت مجموعه آروین پلاست مراجعه نمایند. این مجموعه با استفاده از مواد اولیه مرغوب و غیر بازیافتی، اقدام به تولید انواع بطری های روغن، ظرف کره بادام زمینی، گازبند درب، بطری ادویه جات و … نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مروری بر خصوصیات و معیارهای مرغوبیت بطری های پت

مروری بر خصوصیات و معیارهای مرغوبیت بطری های پت بطری پت و کاربرد وسیع آن، …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید