آروین پلاست
خانه / بطری پت / انواع بطری پلاستیکی روغن

انواع بطری پلاستیکی روغن

بطری روغن

انواع بطری پلاستیکی روغن
بطری‌های پلاستیکی که برای بسته بندی انواع روغن کنجد و روغن زیتون و سایر روغن های گیاهی و خوراکی از سری بطری های پلاستیکی می باشد که در مدل دسته دار و ساده قالب آن طراحی و تولید می گردد.
در ادامه به معرفی انواع بطری های پلاستیکی میپردازیم و پس از آن انواع بطری های پلاستیکی برای بسته بندی روغن را نیز معرفی میکنیم .
انواع بطری های پلاستیکی
⦁ بطری پلاستیکی عسل
⦁ بطری پلاستیکی‌های روغن
⦁ بطری پلاستیکی آب معدنی
⦁ بطری پلاستیکی دلستر
⦁ بطری‌های پلاستیکی نوشابه
بطری پلاستیکی دوغ
⦁ بطری‌های پلاستیکی روغن کنجد
⦁ بطری‌های پلاستیکی سس
⦁ بطری‌های پلاستیکی مواد شوینده
⦁ بطری پلاستیکی عرقیجات
⦁ بطری پلاستیکی سم
⦁ بطری پلاستیکی مواد شوینده
⦁ و…

انواع بطری‌های روغن پلاستیکی
بطری پلاستیکی پت روغن در قالب های متنوع و حجم های مختلفی تولید خواهد شد که در ادامه بیشتر با بطری‌های پلاستیکی پت روغن آشنا می شوید.
⦁ بطری پلاستیکی‌های روغن دسته دار یک لیتر
⦁ بطری‌های پلاستیکی پت روغن دسته دار نیم لیتر
بطری پت روغن‌های دسته دار دو لیتر
⦁ بطری پت روغن دسته دار ۱٫۸ لیتر
⦁ بطری پت روغن زیتون یک لیتر
⦁ بطری پت روغن زیتون ۹۰۰ سی سی
⦁ بطری پت روغن زیتون نیم لیتری
⦁ بطری پت چهارگوش ۹۰۰ میلی لیتر
⦁ و…

ویژگی های بطری‌های پلاستیکی
بطری پلاستیکی از ماده های پتروشیمی پلیمری تولید خواهد شد که یکی از این ها ماده اولیه پلی اتیلن ترفتالات که در بازار به PET معروف می باشد. این ماده پلیمری پت دارای ویژگی های زیادی است که وقتی انواع بطری‎‌های پلاستیکی روغن با این ماده تولید می شود این ویژگی ها را این بطری‌های پلاستیکی پت خواهد داشت.
⦁ شفافیت بالا
⦁ مقاوم در برابر ماده شیمیایی
⦁ قیمت ارزان
⦁ استحکام بالا
⦁ خواص خزشی مطلوب
⦁ ظاهر شیک
⦁ محکم

لوکس ترین بطری ها برای شرکت های تولید کننده روغن های خوراکی :
بطری های طرح الماس جزو بطری های پلاستیکی لوکس محسوب می شوند که در صنایع غذایی به ویژه در تولید روغن های گیاهی و روغن سرخ کردنی طرفداران زیادی دارد. بطری های طرح الماس در پنج حجم رایج بطری، از جمله ۱۰۰۰ سی سی، ۹۰۰ سی سی، ۷۵۰ سی سی، ۵۰۰ سی سی و ۲۵۰ سی سی برای بسته بندی روغن زیتون، روغن کنجد، روغن مایع، آبمیوه، شربت و نوشیدنی های دیگر به بازار عرضه می شود.
همچنین در عطاری ها برای بسته بندی عرقیجات مانند عرق کاسنی و گلاب، روغن شتر مرغ، روغن های حیوانی، روغن های گیاهی و شربت زعفران و…  از این قبیل بطری پت استفاده می شود.
بطری ۱۰۰۰ سی سی طرح الماس، توسط دستگاه بادکن با پریفرم سنگین جهت تولید بطری ساخته می شود.
بطری های پت به دلیل مزیت های فراوانی که برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دارن، یک انتخاب محبوب برای بسته بندی نوشابه به شمار می رون. ۷۰ درصد نوشیدنی ها (نوشابه های گازدار، آبمیوه ها و آب معدنی، روغ و…) در حال حاضر در بطری های پلاستیکی پت بسته بندی می شوند که در این میان بطری پت طرح الماس (شش گوش)  موجب افزایش جذابیت این محصولات برای مصرف کننده خواهند شد ، ظاهر جذاب آن مناسب برای پذیرایی است. در صنایع بهداشتی از این بطری های لوکس برای بسته بندی مایع دستشویی، ظرفشویی و شامپو ها استفاده می شود.

بطری پلاستیکی اسلیم در صنایع غذایی و بهداشتی می گیرد، و برای بسته بندی روغن های خوراکی مانند روغن سرخ کردنی، روغن مایع، روغن زیتون و روغن کنجد، روغن آفتابگردان، عرقیجات گیاهی مانند گلاب و عرق کاسنی، آبلیمو، آبغوره، محلول ضد عفونی، مایع دستشویی و شامپو و نرم کننده مورد استفاده قرار خواهد گرفت .
بطری اسلیم به دلیل ظاهر شیک و زیبایی که دارد برای بسته بندی نوشیدنی ها و مایعات بسیار جذاب میباشد . بسته بندی نوشیدنی هایی مانند نوشابه، دوغ و دلستر در این مدل بطری پت بسیار جذاب خواهد بود و برای پذیرایی و مهمانی نیز زینت بخش سفره خواهد بود.

شما می توانید انواع شربت های خانگی را برای افزایش فروش و جذب مشتری داخل این بطری ها بسته بندی نمایید. شربت زعفران، شربت توت فرنگی، شربت آلبالو و… همگی طرفدارای زیادی در داخل و خارج کشور دارند.
بطری پلاستیکی طرح اسلیم در رنگ های سفید و رنگی نیز تولید می شود و با توجه به مواد اولیه درجه یک که در ساختار آن استفاده ده است، هیچ گونه مواد سمی تولید نمی کند و به همین دلیل هیچ ضرری برای سلامتی نخواهد داشت و شما می توانید با خیال راحت روغن و آبمیوه و دیگر محصولات تولیدی خود را داخل آن نگهداری کنید.
تولید و عرضه بطری پت طرح اسلیم
فرآیند تولید بطری پت طرح اسلیم به گونه ای است که گرما باعث نمی شود به محصول داخل آن آسیبی برسد به همین منظور بازار صادراتی خوبی به کشور های اروپایی، عراق، افغانستان و دیگر کشور های آسیایی داشته میباشد .
امکان چاپ لوگو برند منحصر بفرد شما روی بطری وجود دارد و شما می توانید با چاپ لوگو برند خود روی بطری به تبلیغ محصول تولیدی خود کمک نمایید. علاوه بر این امکان درج اطلاعاتی مانند خواص محصول تولیدی شما روی بطری وجود دارد. به عنوان مثال: اگر روغن زیتون تولید می کنید، می توانید روی بطری طرح اسلیم روغن زیتون خاصیت های درمانی آن را ذکر نمایید که این کار سبب افزایش اطلاعات عمومی مصرف کنندگان شده و می تواند نقش مهمی در افزایش فروش شما نیز داشته باشد.
ساختار بطری اسلیم با توجه به گردن بلندی که دارد امکان استفاده از کاپ سیل را به مشتریان عزیز می دهد.
سایر ویژگی های بطری طرح اسلیم عبارتند از:
۱٫ ظاهر شیک و جذب مشتری.
۲٫ دارای تمام استاندارد های بهداشتی در تولید می باشد.
۳٫ برخورداری کیفیت و دوام بالا.
۴٫ به سلامتی مصرف کننده آسیب نمی رساند و مورد تایید سازمان بهداشت و سلامت است.
۵٫ بدون ایجاد تغییر در طعم نوشیدنی و روغنی خوراکی.
۶٫ سایز دهانه مناسب.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خط تولید بطری پت

خط تولید بطری پت تمامی بطری‌های حامل نوشیدنی‌های گازدار آب‌معدنی، آب رادیاتور و… از جنس …

تماس بگیرید