آروین پلاست
خانه / بطری پلاستیکی / انواع بطری ۲ لیتری پلاستیکی

انواع بطری ۲ لیتری پلاستیکی

انواع بطری ۲ لیتری پلاستیکی
بطری‌های پلاستیکی پرکاربرد در صنایع مختلف، بطری ۲ لیتری است که برای نگهداری مواد غذایی و شیمایی مختلف مورد استفاده افراد و صنایع قرار دارد. از این نوع بطری ها برای ذخیره و جابه جایی انواع مایعات استفاده می کنند. یکی از مسائل با اهمیت در هنگام انتخاب و خرید این گونه بطری‌ها، مواد اولیه به کار رفته در آن میباشد .
بطری های ۲ لیتری توسط تولید کنندگان مختلف تولید و روانه بازار خواهد شد که بسته به مواد اولیه به کار رفته در آن و همچنین هزینه نهایی تمام شده، دارای قیمت‌های مختلف میباشد . در این مقاله می‌خواهیم به معرفی انواع بطری‌های ۲ لیتری بپردازیم.

انواع بطری‌های ۲ لیتری
بطری‌های ۲ لیتری به عنوان پرفروش‌ترین محصولات پلاستیکی بازار هستند که در مدل‌های کتابی، استوانه‌ای و غیره تولید می‌شوند. این نوع بطری پت از کاربرد های زیادی در مصارف خانگی و تولیدی برخوردار میباشد .
امروزه بطری‌های کتابی ۲ لیتری در حجم‌های مختلف تولید شده و برای بسته بندی آب معدنی و روغن مورد استفاده صنایع امروزی قرار می‌گیرد. شرکت‌های تولید کننده بطری‌ ۲ لیتری متنوع است که بیشترین حجم تولیدی مربوط به کارخانجات شهر های کرج و تهران است. صنایع امروزی بر اساس نیاز خود می‌توانند این گونه محصولات را با قیمت بسیار عالی و کیفیت درجه یک خریداری کنند.  در زیر به انواع بطری ۲ لیتری موجود در بازار اشاره می کنیم:
⦁ بطری با ظرفیت ۲ لیتری گرد
⦁ گالن با ظرفیت ۲ لیتری گرد
⦁ ظرف ۲ لیتری
⦁ بطری ۲ لیتری ساده
⦁ بطری ۲ لیتری آناناسی
⦁ بطری پت ۲ لیتری
⦁ ظرف پت ۲ لیتری پافیلی
⦁ بطری پت ۲ لیتری اناناسی
⦁ بطری پت ۲ لیتری ساده
⦁ بطری پت ۲ لیتری گرد
⦁ بطری پت ۲ لیتری پافیلی
⦁ بطری پت ۲ لیتری کتابی
⦁ بطری پت ۲ لیتری چهارگوش
⦁ ظرف پت ۲ لیتری
⦁ گالن ۲ لیتری آناناسی
⦁ ظرف ۲ لیتری
⦁ بطری ۲ لیتری چهارگوش
⦁ بطری دو لیتری گرد
⦁ بطری ۲ لیتری پافیلی
⦁ بطری ۲ لیتری کتابی

مراحل تولید بطری ۲ لیتری
بطری ها توسط دستگاه هایی به نام بادکن پریفرم تولید می شوند. در واقع این نوع دستگاه دارای انواع مختلفی میباشد از جمله :
دستگاه های دستی تولید بطری پت
دستگاه نیمه اتوماتیک
تمام اتوماتیک
تولید بطری پت می باشد .
به طور کلی این دستگاه از دو بخش تشکیل شده است که بخش اول آن شامل چند طبقه المنت است که دمای این المنت ها به وزن، شکل و رنگ قالب بستگی دارد.
بخش دوم در این دستگاه بادکن است که شامل بخش های گیره، دستگاه plc است که قالب بطری بر روی آن نصب می شود. در واقع شکل بطری به شکل قالبی که نصب می کنیم بستگی دارد. در این مرحله از کار موادی که در مرحله قبل نرم شده اند را درون قالب ریخته و با فشار هوا باد می کنیم که به بدنه سرد قالب بچسبد و شکل به خود بگیرد.

برای تولید بطری ۲ لیتری با دستگاههای فوق الذکر حتما می بایست قالب تولید بطری ساخته شود. برای ساخت قالب باید از آلومینیم استفاده کرد. قالب تولید بطری ۲ لیتری بصورت تک کویته یا دو کویته بر اساس نیاز مشتری ساخته می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خط تولید بطری پت

خط تولید بطری پت تمامی بطری‌های حامل نوشیدنی‌های گازدار آب‌معدنی، آب رادیاتور و… از جنس …

تماس بگیرید