آروین پلاست
خانه / بطری پت / ویژگی ظروف پت

ویژگی ظروف پت

ویژگی ظروف پت

ظروف پت

به طور خلاصه ظروف پت دارای شفافیت و بدون رگه هستند و در برابر خراش زیاد و مقاومت در برابر خرد شدن دوام بالایی دارند. پلاستیک پت (پلی اتیلن ترفتالات ) به دلیل نیمه سخت بودن و سبک بودن ، اغلب برای ظرف های غذا و نوشیدنی استفاده می شود. ما در ادامه این مقاله در باره دیگر ویژگی های ظروف پت صحبت خواهیم کرد .
یک بطری پت شفاف محصول شما را به طور برجسته نشان می دهد ، و باعث می شود مواد پت برای شیشه های ادویه ، بطری های ویتامین ، بطری های انرژی زا ، بطری های آب معدنی و غیره مناسب باشد .
مزایای بطری پت چیست ؟
پس از اینکه به معرفی بطری پت در مقالات قبلی پرداخته ایم نوبت به این می رسد که مزایای آن را در فروش عمده لوازم پلاستیکی با یکدیگر بررسی کنیم. این بطری ها به عنوان پرکاربرد ترین بطری ها شناخته می شود و به جرات می توان گفت که تمام افراد با آن آشنایی دارند.
ظروف پت به دلیل مزایای بیشماری که هم برای تولیدکنندگان و هم برای مصرف کنندگان فراهم می کنند ، گزینه محبوب بسته بندی مواد غذایی هستند. ۷۰٪ نوشابه ها (نوشابه های گازدار ، نوشیدنی های قابل رقیق ، آب میوه و آب معدنی ) اکنون در بطری های پلاستیکی پت بسته بندی شده اند ، بقیه به طور عمده در بطری های شیشه ای ، قوطی های فلزی عرضه می شوند. با این حال ، با وجود مزایای استفاده از پلاستیک پت ، بسیاری از باورهای غلط در مورد این ظروف وجود دارد.

بسیار مقاوم
بطری های پت دارای مقاوم در مقابل حرارت ، شکستگی و پارگی هستند. این بطری ها بسیار شفاف اند و بهترین گزینه برای استفاده مایعات مخصوصا آب معدنی می باشند. اغلب بطری هایی که به عنوان بطری پت معرفی می شوند یکبار مصرف می باشند و به دلیل استحکام بالا می توانید بارها و بارها از آن ها استفاده کنید .
وزن کم
در خصوص معرفی انواع بطری پت باید بگوییم که تمام بطری هایی که به عنوان بطری پت شناخته می شوند بسیار سبک میباشند و وزن کمی دارند. این امر مزایای زیادی از جمله سهولت در جابجایی را نصیب افراد می کند.
بدون ضرر
شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که تصور می کنید هر ماده ای که از مواد پایه نفتی ساخته شده باشد در عمده فروشی لوازم پلاستیکی آشپزخانه  برای سلامت انسان مضر است. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است. بطری های پت به نحوی ساخته می شود که حلالیت بسیار کمی در مواد خوراکی و مایعات دارند. به همین جهت می توان گفت که به عنوان یک ماده بی ضرر برای سلامت انسان شناخته می شود.
قیمت مناسب
بطری های پت یا بطری های پلاستیکی نسبت به بطری های فلزی دارای قیمت مناسب تری هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد استفاده از آن ها را به بطری های فلزی ترجیح می دهند .اما از آن جایی که مواد پلاستیکی در طبیعت به سختی بازیافت می شوند ، دوستداران محیط زیست نسبت به استفاده از بطری های پت دچار تردید شده اند.
قابل بازیافت
به دلیل اینکه بتوان بار ها و بارها از پت ها استفاده کرد قابل بازیافت هستند.

متمایز
می تواند به اشکال مختلفی ساخته شود و مارک های تجاری را قادر می سازد تا از آنها برای ایجاد هویت و تبلیغ نوشیدنی استفاده کنند
انعطاف پذیر

تولیدکنندگان می توانند از شکل یا اندازه بطری را به شکل دیگری تغییر دهند ، به این معنی که سطح بالایی از کارایی میباشد .
⦁ ✔ قیمت ارزان آن ها نیز دلیل دیگر استفاده از این بطری هاست.می توان گفت که بطری های پت مشخصات پلاستیک های زیست تخریب پذیر را دارند و تنها در مدت ۲سال اگر که زیر خاک بمانند،۳۰ درصدشان تخریب می گردد.
⦁ ✔ با این وجود راه حل بازیافت و تبدیل مواد به مواد دیگر راه حلی منطقی برای این مساله است.
⦁ ✔ بازیافت این بطری ها در اندازه های بسیار بالا ، باعث می شود تا صنایع پتروشیمی در تهیه و تولید مواد اولیه صرفه جویی کند .
⦁ ✔ مجموعه های بازیافت کننده در مقایسه با کسانی که برای اولین بار اینمواد را تولید می کنند زحمت کمتری می کشند، همینطور در اثر بازیافت این محصولات گازهای گلخانه ای نیز کمتر تولید می شوند.
⦁ ✔ سازمان غذا و داروی این محصولات به آنها نمره قبولی در ایمنی را داده. علت آن هم استفاده نکردن از فلزات سنگین به عنوان کاتالیزور می باشد.
⦁ ✔ در تهیه این مواد از موادی نظیر اکسید آنتیموآن غیرفلزی استفاده می شود که خطر کمتری داشته و سلامت تولید کننده و مصرف کننده را اصلا به خطر نمی اندازد.
ویژگی درب‌ های بطری پت
جالب است بدانید که بطری های پت دارای درب های مختلفی میباشند که متداول ترین آن ها درب شیشه آب معدنی می باشد. اما بعضی دیگر از نمونه های این درب از جمله درب چتری و تاپ خروسی است. همچنین می توان به درب قیف‌ دار آسان ، دو تکه ریکایی و تاپ اردکی نیز اشاره کرد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.
درب های بطری پت دارای ویژگی هایی از جمله گاز بندی ، آب بندی و سبک بودن هستند که در کنار وزن پایین ، سهولت در استفاده و قیمت پایین می تواند به عنوان یک محصول مناسب و کاربردی شناخته بشود . این درب ها در رنگ های مختلف موجود هستند و می توانید بر روی آن ها لوگوی مورد نظر خود را چاپ کنین .

مواردی که در قیمت بطری ۲ لیتری تاثیر دارد
صنایع و شرکت‌های مختلف برای این که بتوانند یک خرید هوشمندانه داشته باشند، باید بتوانند در هنگام خرید برخی از معیارها را در نظر داشته باشند. در واقع مواردی وجود دارد که در قیمت بطری ۲ لیتری تاثیر خواهد داشت ، از جمله مهم‌ترین پارامتر‌هایی که در هنگام خرید بطری ۲ لیتری باید به آن توجه داشت به شرح زیر است:
⦁ بررسی کیفیت بطری‌های تولید شده از طریق نماد استاندارد معتبر جهانی و ایرانی قابل تشخیص است.
⦁ یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید، در نظر گرفتن نیاز صنایع است. هر شرکت تولیدی و خدماتی با توجه به نیاز خود می‌توانند از بطری‌های ۲ لیتری استفاده نمایند.
⦁ انتخاب رنگ بطری ۲ لیتری در هنگام خرید از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از صنایع امروزی برای این که بطری در معرض نور خورشید دچار رنگ پریدگی نشود، ترجیح می‌دهند تا بطری‌های پلاستیکی مشکی رنگ خریداری کنن.

هر یک از نکات گفته شده در بالا می‌تواند به عنوان یک پارامتر حائز اهمیت در جهت خرید محصولات پلاستیکی با کیفیت باشد.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خط تولید بطری پت

خط تولید بطری پت تمامی بطری‌های حامل نوشیدنی‌های گازدار آب‌معدنی، آب رادیاتور و… از جنس …

تماس بگیرید