آروین پلاست
خانه / درب بطری پت / توزیع و پخش درب ساده دهانه ۱۸
پخش درب ساده دهانه 18

توزیع و پخش درب ساده دهانه ۱۸

پخش درب ساده دهانه ۱۸ میلیمتر به صورت عمده از طریق مرکز توزیع اینترنتی به سراسر شهر های ایران با قیمت مناسب انجام می گیرد.

درب های پلاستیکی برای پلمپ کردن بطری های پلاستیکی یکبارمصرف اغلب در سایز های ۱۸، ۲۸ و ۴۵ میلیمتر تولید می گردد، درب های بطری های پت بر اساس سایز دهانه بطری تولید می شود.

درب سایز دهانه ۱۸ میلیمتر در نوع ساده و فیلیپ تاپ با بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می شود.

  1. درب ساده دهانه ۱۸

  2. درب فیلیپ تاپ دهانه ۱۸

درب فیلیپ تاپ  چه نوع دربی است؟

درب فیلیپ تاپ از درب هایی می باشد که برای بطری های شامپو هتلی و معمولی استفاده خواهد شد، این نوع درب به اصطلاح عامیانه آسان ریز می باشد و به راحتی شامپو و یا هر محصول دیگری از آن خارج خواهد شد.

پخش درب ساده دهانه 18

درب ساده چه نوع دربی می باشد؟

درب ساده دهانه ۱۸ هم از درب های معمولی می باشد که برای بطری های پلاستیکی دوغ و نوشابه مورد استفاده قرار می گیرد با این تفاوت که سایز این درب بری بطری های دهانه ۱۸ مناسب می باشد.
جهت دریافت قیمت درب و دستگیره پت سایز ۲۸ و ۴۵ میلیمتر می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید تا از این طریق از قیمت های روز درب پت اطلاع داشته باشید.

پخش درب ساده دهانه ۱۸ میلیمتر به صورت عمده از طریق سایت های فروش اینترنتی با ارزان ترین قیمت به سراسر شهر های ایران انجام می گیرد.
قیمت های ارائه شده در سایت های اینترنتی بسیار مناسب و ارزان می باشد به طوری که در بازار فروش سنتی به علت وجود واسطه ها قیمت ها چند برابر می باشد.

پخش درب ساده دهانه 18

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت آروین پلاست
 مدیر عامل شرکت: آقای مهدی خدابخشی
مشاور مشتریان: 09125187269
آدرس آی دی ایسنتاگرام: doplastic@
پست الکترونیکی: mehdikhodabakhshi1981@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ویژگی ظروف پت

ویژگی ظروف پت به طور خلاصه ظروف پت دارای شفافیت و بدون رگه هستند و …

تماس بگیرید